Sabtu, 20 April 2013

sardot ngerjani admin

Critane sardot dadi POLISI seng gagah , jujur
lan anti Korupsi...

Sardot : uhuyyyy *nyisir untu*
Tumben entuk job crito seng kepenak.. Dadi Polisi seng jujur, gagah lan anti korupsi..
Biasane paleng di wenehi crito dadi Polisi tidur.. Wuehehehe *ngguyu mrongos*

Langsung wae yuk lur di delok critane...

Sardot iku dadi Polisi lalu lintas, dino iku sardot arep.....

Durung bar adm crito,,, ujug-ujug sardot nimpali cirtane adm

Sardot : tur suwun lho mas adm, wenehi kulo
peran dadi pak polisi..

Adm : hehehehe *nyengir kuda* ... Meh dilanjutke rak critane???

Sardot : siap !!! Cap cyusss min...

Sardot seng dadi Polisi, podo dino-dino biasane sardot jagongan neng pos polisi.

Sardott lagi enak-enak jagongan ujug-ujug ono polwan seng rupane....

Sardot : min... Pisan meneh,, suwun lho min...
Wes diwenehi peran seng kepenak *ngguyu mrongos*

Adm : iyoo lek sardot ...... Tak lanjutneh yo...

Sardot : woke min....

Mau tekan ndi lur??? Tekan Polwan yo lur...

Ono Polwan seng ayu jenenge Juminten...
Sardot seng rupane gembagus nangeng romantis banjur....

Sardot : Banjur opo min???

Adm : your lambe wes tau di ambung (cium) mbek arit durung dot??? AKU KI AREP CRITO DISEK !!!! HAH !!!

Sardot : *Mlayuuu*

Adm lanjut crito meneh yo lur....

Sardot banjur ngrayu Juminten, Ijeg enak-
enak ngrayu, ujug-ujug
ono wong seng lagi numpak motor tpi ora gowo Helm, sardot banjur...

Sardot : banjur npo meneh min??? *masang wajah rak nduwe duso*

Adm : dot... Reneo dot !!!

Sardot : npo min??

Adm : nyedak'o rene...

Sardot : wes cedak ngne kok min... Npo??

Adm : saiki,, kowe seng ndagel (nglawak),, aku tak bali (pulang) disek yo???

Sardot : lho... Kok ngno min... Arep npo kok mulih??

Adm : arep
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Njipuk Gunting Suket (rumput) Disek"

Sardot : Gunting suket (rumput) gawe opo min?? Gawe nggunting suket ???

Adm : ora... Tapi gawe
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sardot : gawe opo min ??? *siap-siap Mlayu*
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Adm : gawe "NYUNATI KOWE DOT !!!!!

AKU KI JEK CRITO !!! MALAH MBOK SELO TERUS !!!! HAH !!!!

Sardot : yo wes kene min,, aku yo mumpung durung sunat... *Ngguyu mrongos*

Adm : * Gantung diri neng wet toge*

Sardot : *ngguyu ngakak mergo puas ngerjani Admin*

Tidak ada komentar:

Posting Komentar