Rabu, 16 Oktober 2013

sardot bunuh diri

Jam11 awan ning Java mall
semarang heboh mergo enek wong ameh bunuh diri mlompat seko lantai 3

Usut duwe usut jebul wong sing ameh bunuh diri mau jenenge Sardot

Sodron sing ndilalah dadi satpam kono weruh banjur nyedhak'i sardot alon alon

Sodron : Mas...ampun bunuh diri mas...

Sardot : ora urusan mu...ojo
penggah aku!!!

Sodron : iling wong tuo mas...wong tuo sing nglairke lan ngrumat pean

Sardot : aku anak yatim piatu,ora duwe wong tuo!!

Sodron : iling sedulur mas...sedulur kuwi unggale pean

Sardot : aku anak tunggal,ora duwe sedulur!!

Sodron : iling anak bojo mas...sopo sing ameh nguripi yen pean mati

Sardot : aku durung rabi,ora duwe bojo...opo maneh anak!!

Sodron : iling pacar mas...pacare pean mesti sedih yen krungu kabar pean mati

Sardot : aku jomblo ngenes 5
taon,ora duwe pacar!!

Sodron : iling kerjaan mas...opo pean ora gelo karo gajine pean

Sardot : aku pengangguran ora duwe ijazah,dadi ora duwe kerjaan!!

Sodron : iling konco mas...koncone pean mesti goleki

Sardot : aku anak rantau,ora duwe konco!!

Sodron : (GUBRYAAAAKKK)..............

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.cerita juminten
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(jungkelke sardot seko
lantai 3)
MODARO WAE MAS...URIP KOK NGENES,ORA DUWE SOPO SOPO!!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar